Husna Hamizan

"..kerana semalam, jahiliyyah itu adalah ujian. Hari ini adalah tarbiyyah dan esok adalah dakwah.."

Batalion

6 Mar 2013

1
suara rakyat

Simple Giveaway By Shimin




Bismi Allah, eh hai ^^
This is Simple Giveaway by Shimin :)


Click Banner atas ni untuk join. Jom ahh!




And ! Ini goodies yg disediakan ! wowow ^^





Dompet Pink , badge dan penanda buku Ain Maisarah (1x pemenang)
     Review blog + bloglist selama 1bulan (3x pemenang)
     Review blog (5x pemenang)
     Bloglist 2 minggu (3x pemenang)



So, lets visit Shimin and stalk her now !



0
suara rakyat

1st GA by NYNA-Barbie Giveaway





Klik Barbie atas ni, untuk ngorat dia and dapat hadiah dari dia ^^



Disebabkan Barbie di atas ni sangat comel macam Miss Nyna :),  bukan senang nak ngorat dia ni ^^ 

So saya kena tag sekurang- kurangnya 3 orang untuk join misi saya untuk mengorat dan mengusha Miss Nyna ni :)


Deyy, saya tag awak :


Pona 

Wokkey, jom join Misi ni dan ngorat Cik Nyna cepat weh sebelum 
12 am 20/3/2013




5 Mar 2013

2
suara rakyat

I Wanna Thank You.







Bismi Allah :) , Greetings to all !

okay, hari tu saya ada Join satu segmen. Dari kak Zyra Cute :) 
HAHA. Seriously, thats first time I join apape segmen. NEWBLOGGER lah katakan -,-"

First entry saya create adalah ini --> Dengan Nama Allah- Langkah Tercipta
So, straight to titik lah, specifically saya masih baru, masih segar, tapi adakalanya masih hanyir dan busuk disebabkan kurang tahu lagi tentang Blogspot.com.
Alhamdulillah, ada pandangan dari orang. In fact, bukan senang nak mempersilakan orang singgah ke blog kita, apatah lagi nak suruh follow. Bagi saya :

What we do, people will feel.


Ya, Apa kita buat, orang akan rasa. Means apa kita buat, orang lain akan menilainya dan rasakan apa jenis penyampaian kita. 

Indeed in my heart, I wanna thank you to Kak Zyra. Hehe :)
Chopp! Cuba bygkan, ada someone sanggup and sudi review kita. Cuba tengok photo atas tu. 
hehe. macam kelakar tau orang tengok jugak 
blog [separa dan hampir-hampir hidup segan mati tamau] saya ni,haha it was amazing! 
Yelah, orang usha kita then comment and bagi rate pulak. Hehe, comel betul akak ni. 

Bagi saya, blog ni bukanlah diari saya. 
Blog bagi saya hanyalah tempat saya conteng, tempat saya nak sampaikan sesuatu yang saya tak kesah orang baca dan komen. Dakwah, maybe. Untuk kita upgradekan pengetahuan kita, upgrade ilmu kita :)

Orang selalu fikir, bila ada seseorang tu mention about dakwah sikit, mesti cakap "perghh, dakwah..Syurga budak ni -,-" ahaha.
dakwah sebenarnya adalah satu penyebaran agama Islam. dalam erti kata lain adalah penyampaian. Bahkan dalam English, dakwah adalah propaganda. Satu hakikat yang kita semua nak, adalah jadi the best, kan. 

Kadang apa saya buat pun ada yang tak betul, something we are equally is, kita sama sama manusia :)
Tambah kukuh lagi, ya saya masih tergolong dalam golongan mentaliti bawahan- golongan yang kadang malas gunakan otak untuk berfikir. 
Satu tahap saya fikir, 


blog ini adalah suatu tempat untuk tengok anjakan dan gerakan kematangan saya.



Maka, terima kasih Kak Zyra :)
Thanks again for the review. 
Untuk semua - Tegur saya dalam berdakwah, maksud saya dalam menyampaikan sesuatu. Kadang, berlawak namun ada mesej pun dikira menyampaikan :)



Pray for Sabah, Pray For Malaysia, Pray for Gaza,
Spread the Dakwah.



3
suara rakyat

1st Giveaway by Zura Online Shopping.






I've join this GiveAway. 
Syarat- syaratnye pun taklah susah mana. 
Nak join ? Meh jom, support this Beautiful Sister --> Miss Zura



Click this banner to join !


So, saya tag :