Husna Hamizan

"..kerana semalam, jahiliyyah itu adalah ujian. Hari ini adalah tarbiyyah dan esok adalah dakwah.."

Batalion

29 May 2013

2
suara rakyat

Alam Siswi

Bismi Allah, Salam Alaykum !

Alhamdulillah. Akhirnya matlamat saya untuk ambil course Pengajian Islam tercapai pun !
InsyaAllah 3 Jun ni saya akan daftar untuk masuk ke KUIM, Kolej Universiti Islam Melaka. For the information, KUIM is struggling to achieve a status as an university which is University Islam Melaka Malaysia. So, goodluck KUIM.
Saya ditawarkan ke Akademi Pengajian Islam untuk Diploma Pengurusan dan Pentadbiran Islam.
Saya interested course ni dah lama dah. In fact, senior saya pun ada belajar kat sana. She had got Anugerah Dekan ! I wish I can be like her. Tahniah kak :)

Here, skop subjek merangkap schedule pengajian saya. Sememangnya saya nak diploma sebab after reach umur 21 tahun, ada plan seterusnya dalam kehidupan saya. Hehehehe ^^
Then insyaAllah kalau masih diizinkan Allah, saya akan ambil degree and lengkapkan matlamat seterusnya. Wootwooot^^
Ehem, May Allah bless me :)


So, Husna. Ingat, mana- mana pun Allah campak kau, kat situlah medan kau. 

Doa saya, moga Allah memberkati saya.
Moga Allah Redha :)






2 comments:

brother selasih said...

gud luck...(^_~)v

mayAllahbless~

Husna Hamizan said...

@brother selasih hehe. thanks bro !