Husna Hamizan

"..kerana semalam, jahiliyyah itu adalah ujian. Hari ini adalah tarbiyyah dan esok adalah dakwah.."

Batalion

30 Mar 2013

3
suara rakyat

Transit Cinta


Saya mahu kasih saya sampai kepada mereka..

...buat insan yang memiliki cinta dalam nuraninya...
...buat jiwa yang mencintai jalan dan perjuangan ini...

ABAH.
MAMA.
ALONG.
ADIK.
KONCO-KONCO RAPAT.
BATALION SEUMUR SEBAYA.
SEPUPU SEPAPAT, SAUDARA MARA TERHEBAT.
MOHAMAD AZIRUL SYAFIQ BIN BAHATIAR.

Saya berkongsi impian, berkongsi mimpi..
Jika impian , cita-cita, visi, misi, juga obsesi kita serupa, saya pohon agar kita panjangkan doa dan tawakal bersama..







































 
 
 



Percayalah, saya pergi PLKN bukan lama mana pun.. HAHA ^_^'

Salam Mahabbah, dari saya.


3 comments:

tirahzairi said...

ololo...take care yer

Kak H said...

azirul tu sapeee? ahaaaa..

Husna Hamizan said...

@Lunia Ansuh dia kawan aku. senior aku.